Kijken, luisteren, bijblijven
Liever zien of horen hoe de vakbroeders de corona-impact beleven? Doe je voordeel met deze 3 afleveringen van Adformatie Connects Daily en deze 5 podcasts.
Adformatie connects daily
In de video-interviewserie Adformatie Connects Daily praten onze redacteuren met marcom- en reclameprofs over de klappen en de kansen van de coronacrisis.
Aflevering 1:
‘Mensen beginnen moe te worden van coronacommunicatie’
Hella de Weger (a.s.r.), Thecla Schaeffer (Tony’s Chocolonely) en Andy Mosmans (ARA) bespreken of ze ‘op eieren moeten lopen’. Want, wat communiceer je als merk wel en niet tijdens de crisis?
Aflevering 2:
‘Out-of-home gaat wel heel hard naar beneden’
Bart de Vries (JCDecaux Nederland) en Meindert van de Heuvel (Ocean Outdoor) over hoe er onevenredig hard wordt gesneden in campagnes en welke initiatieven ze nemen om hun bedrijven onder de aandacht te brengen.
Aflevering 3: ‘Niet de digitále bureaus overleven, maar de béste bureaus’
Boris Nihom (Achtung!), Ana Henriques (TUI en Kras) en Alain Dujardin (Greenberry) signaleren ook dat de wereld - die van marketingcommunicatie incluis - dankzij de coronacrisis ineens veel sneller digitaliseert. Zit digital marketing volgens hen op rozen?
5 podcast-aanraders
De laatste ontwikkelingen volgen op het gebied van (crisis)communicatie, (sociale) media en creativiteit doe je met onze podcast-series.
Creative Achievers

In zijn podcast Creative Achievers gaat Wouter Boon op zoek naar de geheimen van creatief succes. Hij spreekt met innovatieve, creatieve ondernemers, en in deze meest recente aflevering met Simone Ritter, universitair hoofddocent marketing en innovatie aan de Radboud Universiteit.
Volg ons liveblog op Adformatie.nl voor het meest actuele impactnieuws