4 x Adformatie Connects

In de video-interviewserie Adformatie Connects Daily en International praten onze redacteuren met marcom- en reclameprofs over de hele wereld over de impact van de coronacrisis.

 ‘Er zijn inmiddels 40.000 Amerikanen in de reclame ontslagen.’

‘Van een agency met een digitaal hart verwachten klanten nu dat je het antwoord hebt,' zegt Rogier Vijverberg, creatief directeur van Superheroes, vanuit New York. Het is volgens hem een tijd van beuken. ‘Én van goed luisteren.’

 De geniale framer Mark Rutte ‘neemt zijn woorden nooit zomaar voor lief’

Framingsdeskundige Sarah Gagestein komt deze tijd professioneel volledig aan haar trekken. Want hoe benoem je een onzichtbaar gevaar zodanig dat mensen vrijwillig thuisblijven en afstand houden? In oorlogstaal of, zoals in Nederland, met watermetaforen, waarmee we het gevaar moeten ‘indammen’ voordat het ‘als een golf’ over ons heen komt?

 Diederik Broekhuizen over het geheim van 'social' succes

Diederik Broekhuizen (The Best Social) over de vraag waarom Bol.com het zo goed doet, of Duitsers humor hebben en de trends bij bedrijven: 'Ze nemen sociale media nu enorm serieus, en zetten ze steeds maatschappelijker in'.

 ‘Het is lastig om relaties met nieuwe opdrachtgevers te ontwikkelen’

Igo Geurtjens, managing director van Diva World Wide, over de gevolgen van de coronacrisis in Dhaka (Bangladesh). ‘Covid is hier nog lang niet verslagen. Er zijn hier grote problemen met eten en drinken… En het land lijkt voorlopig voor buitenstaanders gesloten te blijven.’

Houd Adformatie.nl in de gaten voor de komende afleveringen!

Volg al het laatste impactnieuws op Adformatie.nl