kijken, luisteren, bijblijven
Liever zien of horen hoe de vakbroeders de corona-impact beleven? Doe je voordeel met deze 3 afleveringen van Adformatie Connects Daily en deze 4 podcasts.
ADFORMATIE CONNECTS DAILY
In de video-interviewserie Adformatie Connects Daily praten onze redacteuren met marcom- en reclameprofs over de klappen en de kansen van de coronacrisis.
AFLEVERING 1: ‘WIJ KONDEN IN CRISIS ADVISEREN ZONDER CONCRETE DATA’
![](/adformatie-connects/weekly-11-2020/podcasts/20963/Schermafbeelding_2020_07_24_om_09_02_16.800_0_1.png)
Gedragswetenschapper Reint Jan Renes maakt deel uit van het kernteam dat de nieuw ingerichte Corona Gedragsunit van het RIVM leidt. Een gesprek over zijn inzichten en ervaringen.
AFLEVERING 2: ‘GESCHROKKEN VAN AANTAL VERHALEN MEDIA CEO’S’
![](/adformatie-connects/weekly-11-2020/podcasts/20964/Schermafbeelding_2020_07_24_om_09_05_10.800_0_1.png)
Heiko Bleeker interviewde 18 media-ceo’s over de crisis en hoorde hoe zij op meerdere vlakken op de proef worden gesteld.
AFLEVERING 3: ‘IN BRAZILIË ZIJN WE GEWEND AAN ONZEKERHEDEN’
![](/adformatie-connects/weekly-11-2020/podcasts/20965/Schermafbeelding_2020_07_24_om_09_08_33.800_0_1.png)
Alex Fittipaldi, partner en creative director bij MediaMonks in São Paulo over het ‘nieuwe normaal’ in Brazilië. Hoe is de vervlechting van real life en digital?
4 podcast-aanraders
De laatste ontwikkelingen volgen op het gebied van (crisis)communicatie, (sociale) media en creativiteit doe je met onze podcast-series.
Volg ons liveblog op Adformatie.nl voor het meest actuele impactnieuws