kijken, luisteren, bijblijven

Liever zien of horen hoe de vakbroeders de corona-impact beleven? Doe je voordeel met deze 3 afleveringen van Adformatie Connects Daily en deze 4 podcasts. 

ADFORMATIE CONNECTS DAILY

In de video-interviewserie Adformatie Connects Daily praten onze redacteuren met marcom- en reclameprofs over de klappen en de kansen van de coronacrisis.

 AFLEVERING 1: ‘WIJ KONDEN IN CRISIS ADVISEREN ZONDER CONCRETE DATA’

video-play-button

Gedragswetenschapper Reint Jan Renes maakt deel uit van het kernteam dat de nieuw ingerichte Corona Gedragsunit van het RIVM leidt. Een gesprek over zijn inzichten en ervaringen.

 AFLEVERING 2: ‘GESCHROKKEN VAN AANTAL VERHALEN MEDIA CEO’S’

video-play-button

Heiko Bleeker interviewde 18 media-ceo’s over de crisis en hoorde hoe zij op meerdere vlakken op de proef worden gesteld.

 AFLEVERING 3: ‘IN BRAZILIË ZIJN WE GEWEND AAN ONZEKERHEDEN’

video-play-button

Alex Fittipaldi, partner en creative director bij MediaMonks in São Paulo over het ‘nieuwe normaal’ in Brazilië. Hoe is de vervlechting van real life en digital? 

4 podcast-aanraders

De laatste ontwikkelingen volgen op het gebied van (crisis)communicatie, (sociale) media en creativiteit doe je met onze podcast-series.

#PRAATMETME

In deze aflevering praten hosts Elger van der Wel en Erik Wiese (Blauw Gras) met marketeer Joanny Lijbers van Unilever over onder meer de groeiende interactie tussen mens en merk.

CMOTALK

In CMOtalk interviewt Klaas Weima Nederlandse chief marketing officers over hun visie op marketingcommunicatie in het post-digitale tijdperk. In deze aflevering sprak hij met Annemarie Swijtink van McDonald’s.

CREATIVE ACHIEVERS

In zijn podcast Creative Achievers gaat Wouter Boon op zoek naar de geheimen van creatief succes. Hij spreekt met innovatieve, creatieve ondernemers, en in deze meest recente aflevering met musicus Joep Beving.

BAKKIE MEDIA

Thijs van Dijk en Daniel Kok zijn twee mediavakidioten die wekelijks de gebeurtenissen in de media onder de loep nemen. In deze aflevering bespreken ze de wereld van de foodmarketing.

Volg ons liveblog op Adformatie.nl voor het meest actuele impactnieuws