4 x Adformatie Connects

In de video-interviewserie Adformatie Connects praten we met marcom- en reclameprofs ten lande en internationaal over de impact van de coronacrisis

 ‘De crisis heeft ons de toekomst ingeduwd’

video-play-button

Jong bureau, grote crisis. Net gestarte ondernemers over overeind blijven, flexibiliteit en creatief denken. Met Gijs Moonen (Ovide), Japie Stoppelenburg (Truus) en Sandor van Geelen (Bee Agency).

 De enorme druk op hulpcommunicatie: ‘Deze crisis is een marathon, geen sprint’

video-play-button

Marc Lamers van Rode Kruis Nederland en Kristof Franse van GGD GHOR Nederland over communicatie in het oog van de orkaan. Ervaringen en lessen.

 ‘Merken moeten denken als redactie als ze vertrouwen willen herwinnen’

video-play-button

Thijs Muller (Havas) en Rogier van Kralingen (The Whole Story) schreven ‘Mediastorm’. ‘Bouw communicatieafdeling om tot marketingredactie.'

 Met ‘Boost’ wil Randstad een professioneel maatje voor de lange termijn zijn

video-play-button

Opleidingen, trainingen en coachingstrajecten, Randstad zegt kandidaten te willen helpen groeien met ‘Boost’.

Houd Adformatie.nl in de gaten voor de komende afleveringen!

Volg al het laatste impactnieuws op Adformatie.nl