4 x Adformatie Connects

In de video-interviewserie Adformatie Connects Daily en International praten onze redacteuren met marcom- en reclameprofs over de hele wereld over de impact van de coronacrisis.

 ‘Wat er los is gekomen deze crisis is ongekend’

Corry Brand (Veiligheidsregio Zeeland), Marie Jeanne Douven (Sint Antonius Ziekenhuis) en Jhorna Erkens (Bex*communicatie) over crisiscommunicatie tijdens corona. ‘Eén overeenkomst is er overal wel te zien en dat is hoe belangrijk de rol van leiders is, niet alleen van de organisatie, maar ook binnen teams en afdelingen.’

 ‘We gaan nu zien welke bedrijven bestaansrecht en maatschappelijke waarde hebben'

Annelies Valk, senior manager Global Brand Strategy bij Vodafone, vertelt vanuit een praktisch lege straat in Notting Hill in Londen over de effecten van de pandemie op haar leven en hoe Vodafone omgaat met de crisis.

 ‘Iedereen in de reclame-industrie doet het mooier voor dan dat het is’

Drie boegbeelden uit de productiewereld - Danielle Guirguis, founder van Smarthouse films, Jacques Vereecken, partner films, content & studio bij MediaMonks en Raymond Van Der Kaaij, executive producer bij- en eigenaar van Revolver – spreken over hoe de productiewereld ervoor staat. Spoiler-alert: slecht.

 ‘Veel talentvolle- en cultureel relevante
bedrijven redden
het niet’

Olivier Koelemij, oprichter en managing director bij MediaMonks in Los Angeles: ‘Het is allemaal complexer en gefragmenteerde geworden en door deze crisis wordt dit geaccelereerd.’

Houd Adformatie.nl in de gaten voor de komende afleveringen!

Volg al het laatste impactnieuws op Adformatie.nl