Toen Mie Dries de televisie deuren achter zich dicht trok, ging ze een voor haar onbekend pad bewandelen. ‘Online video kwam pas net kijken, maar de verwachting was dat dit de toekomst kon zijn. Ik heb de mooiste programma’s mogen maken voor diverse omroepen maar het werd tijd voor iets nieuws, een ander soort speelveld: het bedrijfsleven.’ Aldus, Mie.
En zo geschiedde, maandelijks maakt zij met haar team de meest uiteenlopende producties voor diverse NGO’s en corporate bedrijven. Een jong team met veel passie, creativiteit en talent in combinatie met de jarenlange kennis en ervaring uit het vak. ‘We doen het nét even anders. Een verfrissende kijk op video voor de zakelijke markt, maar wel met de juiste tone of voice die directie-, marketing- en communicatieafdelingen nodig hebben. Soms sturen we uit het niets een idee op, zonder enige aanvraag. Gewoon omdat we weten dat ze het leuk gaan vinden en om ze te inspireren.’ Zo weet het team de juiste formats te bedenken met oog voor wat in deze tijd aanslaat.
Level V biedt een breed scala aan producties voor interne en externe communicatie, en marketing: van video podcasts tot animaties, productvideo’s en aftermovies. ‘Tijdens een productie, zijn we onderdeel van het klantteam. Content maak je samen; de krachten bundelen. Wij luisteren naar de wensen en doelstellingen, stellen de juiste vragen en komen op deze manier gezamenlijk tot het beste eindproduct. Ik zeg altijd maar zo, onze klanten weten wat ze willen communiceren met hun doelgroep en ze mogen ons vertrouwen om daarvoor de meest effectieve vorm te vinden.’
Het net even anders doen, net even een andere invalshoek - is ook wat bij Adformatie en CMO Day past. ‘Een mooie dag met een bijzondere club mensen. We vonden het ontzettend leuk om als partner de aftermovie te produceren. Daarnaast willen wij natuurlijk de winnaars van harte feliciteren met de awards!’
Bekijk hier de video