4 x Adformatie Connects Daily

In de video-interviewserie Adformatie Connects Daily praten onze redacteuren met marcom- en reclameprofs over de klappen en de kansen van de coronacrisis. Kijk hier de afleveringen van vorige week terug.

 ‘Een kwart van de consumenten overweegt nu van merk te veranderen’

Fons van Dyck, managing director van Think BBDO en professor aan de Vrije Universiteit in Brussel neemt ons als 'correspondent België' mee in hoe het marketing- en reclame-landschap er in België voorstaat. Denkt hij dat we in de post-virus-recessie allemaal weer aan de korte-termijnmarketing gaan?

 ‘Ik lig wakker van de onzekerheid over de periode hierna’

Dick van der Lecq (DDB Unlimited), Daantje Dammers (Natwerk) en Sander Volten (180/Kingsday) over hoe je mensen (thuis) productief houdt in deze onzekere maanden en de zorgelijke prognoses voor de toekomst. ‘We halen dit gewoon niet meer in.’

 ‘Donatiebeleid Nederlandse corporates staat op bedroevend niveau’

Jan Driessen (Q&A/Communicatie),

Mayke van Keep (De Issuemakers) en Mark Blok (Heineken) over corporates die miljoenen doneren om de crisisnood te lenigen.

Maar moeten zij daar ook over communiceren? En is het überhaupt nog een optie om

niks te doen?

‘Tijdens een crisis komt
het ware karakter van
je merk naar boven’

Caroline van Turennout (Zeeman), Martijn Delahaye (Afas) en Mariëtte Leenhouts (Randstadgroep Nederland) over de vraag: hoe ga je als marketeer slim om met sterk ingekrompen budgetten? Welke keuzes maken zij? En blijven ze in marketing investeren?

Houd Adformatie.nl in de gaten voor de komende afleveringen!

Volg ons liveblog op Adformatie.nl voor het meest actuele impactnieuws